Takip et
Bildir
guest
92 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Abdurrahman Sefer
11 gün önce

merhaba iyi günler;
bende google ads üzerinden bir kampanya oluşturdum , ve 5000 Tl bütçe harcadım, ve bunu gider olarak ekledim , bildiğim kadar ile google kendisi vergi veriyor , yine bende mi %15 stopaj vermem gerekiyor?

SMMM Hakan Yılmaz
Yönetici
SMMM Hakan Yılmaz (@hakanymz_ghs8lpo2)
10 gün önce

Merhaba,

Evet ödüyorsunuz. Muhasebeciniz halledecektir.

yusuf
yusuf
7 ay önce

ben şimdi e faturadan kendim fatura kesecegim reklam firması tevkifata %15 eklememi istedi fakat kod benim bölümde yok 601 – den 650 kadar tevfikata görünüyor internet reklam fatura kesecegim firmaya nasıl kesebilirim

SMMM Hakan Yılmaz
Yönetici
SMMM Hakan Yılmaz (@hakanymz_ghs8lpo2)
7 ay önce

Merhaba,

KDV tevkifatı ve yüzde 15 stopaj kesintisi yapacaksınız.

ilhan
ilhan
9 ay önce

üstad merhaba yazını ve bilgilendirmeleriniz için teşekkür ederim kafama takılıp netleştirmek adına iki sorum olacaktı
benim bilanço esasına sahip bir şahıs işletmem var ve buna bağlı olan bir instagram sayfam bulunmaktadır.
1.sorum trendyolla yeni bir anlaşma yaptım sayfamda reklamanı vermem koşuluyla aylık tutarlarda bir kazanç elde edicem benden %15 tutarlı stopajlı fatura istemektedirler benim merkezim
türkiye oldugu için yukarda okuduğum yazıda anladığım kadırıyla % 15 stopaj kesintisi yapmadan normal fatura kesmem gerekmiyormu ?
2.sorum instagram üzerinden verdiğimiz reklam bedelleri üzerinden herhangi bir rakama kadar olan kısımda bir muhafiyet söz konusumu

SMMM Hakan Yılmaz
Yönetici
SMMM Hakan Yılmaz (@hakanymz_ghs8lpo2)
9 ay önce

Merhaba,

Mali müşaviriniz yardımcı olacaktır.

Gökhan
Gökhan
9 ay önce

Merhabalar, instagram üzerinden bir firmaya reklam hizmeti veriyorum ve her ay sonu %15 gelir vergisi stopajını da fatura üzerinde göstererek kesip, ödeme alıyorum. Bu stopajı zaten karşı firma ödüyor. Size sormak istediğim; üçer aylık gelir vergisi dönemleri geldiğinde, yine karım üzerinden %15 gelir vergisi ödemem gerekiyor mu bu faturalar için ? Desteğinizi rica ediyorum, teşekkür ederim.

SMMM Hakan Yılmaz
Yönetici
SMMM Hakan Yılmaz (@hakanymz_ghs8lpo2)
9 ay önce

Merhaba,

Bunu mali müşaviriniz halledecektir. Tabii ki fazla bir vergi ödemeniz söz konusu değil.

Aylin
Aylin
9 ay önce

Merhaba,
Benim bir instagram hesabim var ve sinema uzerine yazilar yaziyorum. Hesabimi daha cok kisi takip etsin ve okusun diye de aylik kucuk butcelerle reklam cikmaktayim. Her hangi bir kazanc icin yapmiyorum ve hic bir kazancim da bulunmuyor. Her ay kredi kartimla bu islemi yapiyorum. Benim ne sekilde ilerlemem lazim? Benim de bu odemelerimi beyan etmem gerekiyor mu?

SMMM Hakan Yılmaz
Yönetici
SMMM Hakan Yılmaz (@hakanymz_ghs8lpo2)
9 ay önce

Merhaba,

Normalde evet ama takip edilir ceza yermisiniz kesin birşey söyleyemem. Ama reklam ticari amaçla verilir.

Ozan Uysal
10 ay önce

merhaba, facebook dan 2019 ve 2020 yıllarında 1000 tl civarında parça parça reklam verdim keyfe keder, sıradan bir sayfam için, ticari amacım yok mükellef değilim, facebook’a ödeme yaparken kdv içinde ödeme yapıyordum vergi numaramı girmeden, stopaj olayını yeni öğrendim, bununla ilgili benim bişey yapmam gerekiyormuydu, cezası falan gelirmi bana, kalp krizi geçirecem nerdeyse, lütfen yardımcı olursanız sevinirim.

SMMM Hakan Yılmaz
Yönetici
SMMM Hakan Yılmaz (@hakanymz_ghs8lpo2)
10 ay önce

Merhaba,

Bu konu biraz muallak. Ticari olmayan bir şey için reklam verilmesi beklenmez.

ABDULLAH AĞAOĞLU
ABDULLAH AĞAOĞLU
10 ay önce

Merhaba şahıs işletmesi sahibiyim, vergi mükellefi olmayan birine reklam hizmeti verdim faturalandırmayı nasıl yapmalıyım ?

SMMM Hakan Yılmaz
Yönetici
SMMM Hakan Yılmaz (@hakanymz_ghs8lpo2)
10 ay önce

Merhaba,

Şahıslar neden reklam versin anlayamadım.

Emin
Emin
10 ay önce

Hocam instagram da engel yedim. Hızlıca kalkması için de reklam verdim. Reklam facebook üzerinden instagram da verdim. KDV dahil 10 TL küsüratlı bir ödeme yaptım. Ticari bi amacın falan yok. Mükellef değilim. Tek seferlik bi ödeme yaptım. Stopaj vermem gerekir mi ? İyi günler dilerim

SMMM Hakan Yılmaz
Yönetici
SMMM Hakan Yılmaz (@hakanymz_ghs8lpo2)
10 ay önce

Merhaba,

Bu soruda 10 bin liradan bahsetmiyorsak 10 lira için sizin de benim de zamanımıza yazık değil mi?

özkan
özkan
10 ay önce

merhabalar.reklam firmasıyız müşterilerimize google adworbs reklamları yapıyoruz.fatura kesme ve stopajdan düşme nasıl oluyor.Muhasebecimiz var yaşlı anlamıyor bu konudan.muhasebeci kesilen faturayı hangi maddeden girecek

SMMM Hakan Yılmaz
Yönetici
SMMM Hakan Yılmaz (@hakanymz_ghs8lpo2)
10 ay önce

Merhaba,

E-fatura zorunluluğu, E-defter zorunluluğu gibi defter kullanma zorunluluklarınız var. Aynen belirttiğiniz gibi eğer şahıs firması iseniz stopaj hesaplamalısınız. Muhasebeci kısmına bir şey söyleyemiyorum.

Doğuhan
Doğuhan
1 yıl önce

Merhabalar
Öncelikle mükellef değilim. Ve Google Ads üzerinden reklam verdim. Verdiğim reklamın bütçesi ise deneme amaçlı verdiğimden 14 TL ydi. Bu verdiğim reklamım vergiye dahil mi veya vergisi varsa nasıl ödeyebilirim. Muhasebecim falan olmadığından işlemler nasıl yapılır bilmiyorum da. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

SMMM Hakan Yılmaz
Yönetici
SMMM Hakan Yılmaz (@hakanymz_ghs8lpo2)
1 yıl önce

Merhaba,

Google üzerinden google şartları gereği vergi mükellefi olmayan reklam veremez.

92
0
Soru sormak için tıklayınız.x
()
x